Інформуємо Вас, що 12 жовтня 2021 року з 10.00 год. ТОВ «ТБ «Український Хаб» проведе Аукціон з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів лісогосподарських підприємств Київської області. Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи в п’ять сесій.
Регламент підготовки до аукціону:
07 – 11 жовтня 2021 року (16:00) – період подачі заявок на купівлю.
Інформація для покупців щодо лотів, які запропоновані до продажу буде доступна у електронної торгової системі починаючи з 07 жовтня 2021 року.
Регламент проведення аукціону по лісовим господарствам:
№ лотів | Час проведення |
1-15 | 10.00 – 10.15 |
16-30 | 10.15 – 10.30 |
31-45 | 10.30-10.45 |
46-60 | 10.45-11.00 |
61-65 | 11.00-11.15 |
ДСП “Північна Пуща”
Увага!!! Крок аукціону становить 1% від вартості за метр кубічний
сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за подану заявку, за наступними реквізитами: отримувач: ТОВ «ТБ «Український Хаб», ЄДРПОУ: 43776992, рахунок IBAN UA423003460000026005096225902, в АТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346.
сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5% (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів, за наступними реквізитами: отримувач: ТОВ «ТБ «Український Хаб», ЄДРПОУ: 43776992, рахунок IBAN UA243003460000026006096225901, в АТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346
Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в електронної торгової системі укласти договір з ТОВ «ТБ «Український Хаб», виконати вимоги Регламент організації та проведення аукціонів з продажу лісоматеріалівна ТОВ «Товарній Біржі «Український Хаб» та подати заявки. Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системі.
З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.
Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:
· копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
· копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
· копію документа про взяття на облік платника податків;
· копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
· копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично переробленої лісопродукції за попередній квартал, завірена печаткою;
· копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
· копію паспорта керівника учасника;
· копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
· копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
· договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
· договір з брокером, згідно Регламенту підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином та направлені в паперовій формі на адресу біржі або її представника.
Прохання свої пропозиції надавати завчасно!
Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 02100, м. Київ, вул. Бажова, буд. 9 або за телефонами:
Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 344-84-17, (098) 175-07-90
Фінансові питання – відділ фінансів (044) 344-84-17
e-mail: auction@uhub.com.ua, office@uhub.com.ua