Аукціон з продажу
індивідуальних лотів лісоматеріалів Київської області
Інформуємо Вас, що 19 листопада 2021
року з 10.00 год. ТОВ «ТБ «Український Хаб» проведе Аукціон з продажу
індивідуальних лотів лісоматеріалів лісогосподарських підприємств Київської
області. Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи в одну сесію.
Регламент
підготовки до аукціону:
16 – 18 жовтня 2021 року (16:00) – період подачі заявок на купівлю.
Інформація для покупців щодо лотів,
які запропоновані до продажу буде доступна у електронної
торгової системі починаючи з 16 листопада 2021 року.
Регламент
проведення аукціону по лісовим господарствам:
№ лотів |
Час проведення |
1-25 |
10.00 – 10.20 |
26-43 |
10.20 – 10.40 |
ДCП “Північна Пуща”
Увага!!! Крок аукціону становить 1%
від вартості за метр кубічний
сплатити розмір реєстраційного
внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ,
за подану заявку, за наступними реквізитами: отримувач: ТОВ «ТБ «Український
Хаб», ЄДРПОУ: 43776992, рахунок IBAN UA423003460000026005096225902, в АТ
«Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346.
сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5% (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів, за наступними
реквізитами: отримувач: ТОВ «ТБ «Український Хаб», ЄДРПОУ: 43776992, рахунок
IBAN UA243003460000026006096225901, в АТ «Альфа-Банк» у м.
Києві, МФО: 300346
Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в
електронної торгової системі укласти договір з ТОВ «ТБ «Український Хаб», виконати вимоги Регламент
організації та проведення аукціонів з продажу лісоматеріалів на ТОВ «Товарній
Біржі «Український Хаб» та подати
заявки. Аукціони проходять у електронній
формі з використанням електронної
торгової системі.
З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно
інструкції, із завантаженням необхідних документів.
Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами
поштового зв’язку наступні документи:
·
копію
виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у
разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію
юридичної особи або фізичної особи підприємця;
·
копію
установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
·
копію документа
про взяття на облік платника податків;
·
копію
документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або
єдиного податку;
·
копію
довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично
переробленої лісопродукції за попередній квартал, завірена печаткою;
·
копію
документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ,
рішення тощо);
·
копію
паспорта керівника учасника;
·
копію
документа, що підтверджує повноваження уповноваженої
особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
·
копію
паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру
(реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у
разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
·
договір з організатором, підписаний учасником у двох
примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
·
договір з брокером, згідно Регламенту підписаний учасником у двох примірниках, з
відбитком його печатки (за наявності).
Копії документів на участь в аукціоні повинні бути
підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином та
направлені в паперовій формі на адресу біржі або її представника.
Прохання
свої пропозиції надавати завчасно!
Додаткову
інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 02100,
м. Київ, вул. Бажова, буд. 9 або за телефонами:
Питання
участі в аукціоні – відділ торгів (044) 344-84-17, (098) 175-07-90
Фінансові
питання – відділ фінансів (044) 344-84-17
e-mail: auction@uhub.com.ua, office@uhub.com.ua